Причини за неотчетен кешбек и как да си гарантирам регистрирането му

20.02.2020
Днес в рубриката Опознай OnlinePromo.bg ще говорим за възможните причини даден кешбек да не бъде отчетен и как да си гарантираме до голяма степен регистрирането му.

Има множество причини даден кешбек да не се отчете, но ето някои от най-често срещаните:
  • Не сте преминали през OnlinePromo.bg преди да направите покупка от наш партньор.
  • Не сте вписани в профила си в OnlinePromo.bg преди да преминете към даден търговец и направите покупка.
  • Нямате активирани "бисквитки" на вашия браузер. Ние използваме "бисквитки", за да проследим връщането на вашия кешбек, така че наистина е важно и задължително те да са активирани във вашия браузър. Те просто съхраняват информация за проследяване, така че когато посетите търговец чрез OnlinePromo.bg и направите покупка, търговецът знае, че сте дошли през нашия сайт и ние получаваме комисионната за вашата покупка, от която предаваме на вас кешбек.
  • Не сте приели използването и записването на "бисквитки" за конкретния онлайн магазин, който сте посетили през OnlinePromo.bg. Според новите европейски наредби всеки сайт е задължен да уведомява своите посетители за използването на тези "бисквитки" и поради тази причини, когато посетите даден сайт за първи път ви излиза съобщение от сайта, че използва "бисквитки", което съобщение вие трябва да дадете съгласие. Ако не дадете такова съгласие, то може да означава, че няма да е възможно да проследим вашата покупка и да ви наградим с кешбек. 
  • Имате инсталиран софтуер от типа AdBlock или други подобни софтуери, които блокират използването на "бисквитки" или по някакъв начин блокират проследяването на вашата покупка.
  • Времето между вашето посещение през OnlinePromo.bg към даден търговец и самата покупка е твърде голямо (часове или дни) и поради тази причини е възможно кешбек да не бъде отчетен. 
  • Въпреки, че обикновенно ви награждаваме с кешбек за всяка покупка, то понякога според определени условия на конкретен търговец е възможно кешбек да не се получава за определи стоки или услуги. За да бъдете сигурни, че вашата покупка не попада в тези специфични случаи, молим да прочитате условията за кешбек за конкретния търговец, от който пазарувате. В секция Кешбек на страницата на всеки магазин в нашия сайт са описани условията за кешбек за този търговец. Ако има определени специфични условия, то те трябва да са описани там. Разбира се, тези условия са динамични и ние си запазваме правото те да бъде променяни постоянно според нашите договореностти с нашите партньори.
  • Някои наши партньори предоставят възможност на клиентите си да пазаруват през техните мобилни приложения. Въпреки това, в много случаи кешбек не се отчита при покупки направени през мобилни приложения. Ако има такива случаи, то те ще бъдат описани в условията за кешбек на съответния търговец.
  • Технически проблем с проследяването от страна на нашите партньори (или посредниците, чрез които ги рекламираме).
Възможно е да има и други фактори, които могат да афектират отчитането на кешбек, но това са основните причини и почти винаги някоя от тях е фактор за нерегистрирането на вашия кешбек. 

След като ви запознахме с основните причини за неотчетен кешбек е време да ви дадем няколко съвета, с които до голяма степен ще си гарантирате получаването на кешбек за всяка ваша покупка (все пак има много малък процент, в който дори и тези насоки няма да ви помогнат, но за това винаги може да ни пишете и да опитаме да възстановим вашия неотчетен кешбек). Моля имате в предвид следните насоки:
  • Винаги стартирайте вашето пазаруване през OnlinePromo.bg след като сте влезли в акаунта си и завършете покупката без да преминавате или кликате през други сайтове и приложения.
  • Завършвайте покупката си веднага след направеното посещение (клик) от OnlinePromo.bg и в същата сесия на вашия браузер. Не кликайте по други сайтове и не оставяйте време (часове или дни) между клика и самата покупка.
  • Уверете се, че вашият интернет браузър и софтуер за защита са активирани, за да позволяват "бисквитки".
  • Бъдете сигурни, че нямате инсталиран софтуер от тип AdBlock, който може да блокира записването на "бисквитки".
  • Приемайте всички съобщения за ползване на "бисквитки", които ви се показват, когато посетите даден онлайн магазин за първи път.
  • Ако не сте сигурни, че "бисквитки" се записват правилно, то може да ги изчистите преди да направите покупка.
  • При проблеми с неотчетен кешбек, може да пробвате да използвате друг браузер.

Въпреки насоките, ако имате случай на неотчетен кешбек винаги ни пишете за да стартираме процедура по възстановяване на вашия кешбек. За това вече писахме в нашата предна блог статуя - тук

Ако имате допълнителни въпроси и препоръки, то ние сме винаги насреща да ги обсъдим и помогнем, като ни пишете на contact@onlinepromo.bg.

Екипът на OnlinePromo.bg