Нямам регистриран кешбек? Какво да направя?

19.02.2020
Нашата услуга е основана на това да ви помагаме да спестявате допълнително от вашето пазаруване, като ви даваме кешбек за всяка покупки. Въпреки, че ние се стремим постоянно да подобряваме услугата си и да ви награждаваме с кешбек, то понякога е възможно да няма отчетен такъв за ваша покупка дори след срока от 1-2 дни, който е заложен в условията ни. Какви могат да бъдат причините за неотчетен кешбек ще говорим в нашата следващата статия, като няма да се концентрираме върху тях сега.

В тази част от нашата поредица Опознай OnlinePromo.bg ще ви обърнем внимание какво да направите и какъв е процеса, ако се окаже, че за ваше пазаруване от наш партньор, нямате отчетен кешбек. Ето и процеса в следващите стъпки:

1. Най-важно условие, преди да направите запитване към нас за пропуснат кешбек, е да изчакате 2 пълни дни след направената поръчка. Това е срока за регистриране на кешбек от наша страна в 98% от случаите. Ако на третия ден все още нямате регистриран кешбек за вашата покупка, тогава може да се свържете с нас.

2. Когато срока за регистриране на кешбек е преминал и все още нямате отчетен кешбек, моля да ни пишете на contact@onlinepromo.bg. Информацията, която трябва да ни предоставите е следната:
  • Онлайн магазин, от който е направена покупката
  • Дата на поръчката
  • Номер на поръчката
  • Стойност на поръчката
  • Скрийншот от вашия профил в съответния онлайн магазин или от ваш имейл с потвърждение на поръчката
  • През какво устройство е направена поръчката
  • През какъв браузер е направена поръчката
3. След като ни изпратите тази информация, нашата следващата стъпка е да направим предварителна проверка за валидността на вашето запитване. Под валидност може да се разбира следното:
  • Да проверим дали е регистрирано посещение от вас през сайта ни към съответния търговец на датата, на която сте направили поръчката. Ако нямате такова посещение е много възможно това да е причинита да нямате отчетен кешбек. Обикновенно кешбек има най-голям шанс да бъде регистриран ако покупката е направена непосредствено след направеното от вас посещение и то в същата сесия на вашия браузер. 
  • Да направим допълнителни технически проверки за вашето запитване. 
4. Ако всички наши проверки за валидност са ок, то нашата следваща стъпка е да направим заявка за възстановяване на кешбек за тази поръчка към нашия партньор или директно или чрез нашите посредници (Афилиейт мрежите), с които ние работим. Всеки търговец има определен срок за обработка на такива заявки, в които или да одобри или да откаже изплащането на такъв кешбек. Обикновенно в рамките на 30-90 дни тези заявки биват обработени. Понякога това става и доста по-рано.
5. След като бъде обработена вашата заявка от търговеца и ние получим окончателен отговор от тях, ние се свързваме с вас за да ви уведомим за решението. Ако заявката е одобрена, ние ви зареждаме кешбек за тази поръчка. Ако заявката е отказана, ние ще ви информираме с конкретната причини за това. 

Ако имате допълнителни въпроси и препоръки, то ние сме винаги насреща да ги обсъдим и помогнем, като ни пишете на 
contact@onlinepromo.bg.

Екипът на OnlinePromo.bg