Кешбек статуси!

18.02.2020
Във втората част на рубриката ни Опознай OnlinePromo.bg ще ви запознаем с различните статуси, през които даден ваш регистриран кешбек може да премине.

В света на нашата услуга има два основни типа статуси, с които всеки потребител трябва да бъде запознат и те са:


1. Статус на отчетен кешбек – тук има три основни статуса, които даден кешбек може да има:
  • Непотвърден: Когато направите дадена покупка от даден търговец, преминавайки през OnlinePromo.bg и имате отчетен кешбек за нея, първоначално този кешбек е зареден със статус Непотвърден. Това означава, че има регистриран кешбек за вашата покупка, но този кешбек все още не е потвърден от съответния търговец.
  • Потвърден: Даден кешбек преминава от статус Непотвърден към Потвърден, когато търговеца одобри изплащането на този кешбек (одобрява комисионната към нас, от която ние ви даваме кешбек) и когато ние обработим този кешбек (правим тази обработка в началото на всеки месец). За различните търговци срока за потвърждение е различен и това е описано в секция Кешбек на страницата на всеки търговец в нашия сайт. Когато даден кешбек премине в статус Потвърден, то той може да бъде изплащан към потребителя. Във всеки друг статус този кешбек не може да бъде изплатен на потребителя.
  • Отказан: Даден кешбек преминава в статус Отказан най-често поради следните причини:
    1. Отказана или невзета поръчка от страна на потребителя
    2. Подмяна на стоки в поръчката
    3. Недостатъчна наличност от страна на търговеца
    4. Невъзможна доставка на стоки от страна на търговеца
    5. Поръчката е направена много време след преминаването от OnlinePromo.bg към съответния търговец. В следствие на това кешбек е отказан, защото търговеца работи на база модела "последно посещение". Това означава, че е възможно преди да направите поръчката да сте преминали през друг рекламен канал като Facebook, Google и т.н. и съответно търговеца плаща само на този през, който сте преминали последно преди покупката и съответно не плаща на нас за да може да ви дадем кешбек.
Възможно е да има и други причини за отказването на кешбек, но ако има такива те ще бъдат споменати от нас в полето Коментар на регистрирания кешбек. Ако имате съмнения относно отказа на ваш кешбек, винаги може да ни пишете на contact@onlinepromo.bg за да разгледаме вашия случай.

2. Статус на изплащане на кешбек – тук има няколко основни статуса, които даден кешбек може да има:
  • Очаква поискване: Това е първоначалния статус на всеки кешбек. Той стой такъв, докато не бъде поискан за изплащане от потребителя.
  • Поискан: Когато направите заявка за изплащане на кешбек всеки един ваш кешбек, който е бил маркиран от вас преминава в статус Поискан. Всеки кешбек със статус Поискан ще бъде изплатен в рамките на 6 работни дни според условията ни за изплащане.
  • Изплатен: Когато даден кешбек бъде изплатен, то той преминава в статус Изплатен и може да бъде видян в таблица История на плащанията във вашия профил в меню Моят Кешбек

Ако имате допълнителни въпроси и препоръки, то ние сме винаги насреща да ги обсъдим и помогнем, като ни пишете на contact@onlinepromo.bg.

Екипът на OnlinePromo.bg